zondag 23 december 2012

TOP 10 BEST GELEZEN op nr 9 en 10

In deze vakantieperiode is het terugblikken naar een voor mij 'bewogen' jaar. Afstand nemen en opnieuw richten. Zoals in mijn nieuwsbrief gemeld: 3DMens gaat door en komt met eigen opleidingen en trainingen. Er is extra ruimte voor team -en individuele begeleiding, dus als je mensen kent, stuur door (BEL 06 14929753).


 
Het 3DMens blog heeft mijn verwachtingen ver overtroffen. Begonnen op 9 januari 2012 met de Geboorte van de 3DMens en wekelijks artikelen schrijven was een hele klus. Ik heb er enorm veel plezier bij gehad. Het leverde veel nieuwe ideeĆ«n op, maar vooral ook contacten die op zoek zijn naar kwalitatieve content en bruikbaarheid in dagelijkse (werk) praktijk. Leerzaam, inspirerend, treffend, verheffend zijn woorden die ik van de lezers mocht ontvangen. Dank!

Nu 130 artikelen (totaal 165, want in de zomer zijn er 25 herhaald) en 12.270 views later is het tijd voor een OVERZICHT.

Een OVERZICHT met de BEST gelezen artikelen. Vanaf vandaag -om de dag- 2 artikelen uit de TOP 10. Op 31 december as. een prachtige afsluiter met mijn VRAAG waarom de nummer 1 het best gelezen is en mijn passende boodschap voor 2013. Blijf je meelezen? Als vaste lezer mis je niets, schrijf je vandaag nog in?

Ik begin met nr 9 en 10: klik op de link.


19 apr. 2012
 
 
16 nov. 2012


Fijne dagen en tot ziens in 2013
Norbert Overvelde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten